I ´m Proud of myself Today caus:



* Jag har klarat mej ur stormar som jag aldrig trodde jag skulle reda ut!
* Jag har ett bra och meningsfullt jobb som jag älskar även om det är astufft ibland!
* Jag har världens vackraste finaste med omtänksamma sambo att älska och älskas av!
* Jag har vänner som sätter mej och mitt mående först och som älskar mig villkorslöst!
*Jag har en sambo som värdesätter mig överst och som älskar mej mer än allt och villkorslöst oavsett!*Jag har ett välfungerande innehållsrikt spännande meningsfullt liv trots mothugg och uppförsbackar ibland!* Jag har mat och tak över huvudet var dag och en varm säng att krypa ned i varje dag!
* Jag har änglar omkring mig som ständigt påminner mig om livets härliga sidor=)Tack!
* Jag är en vinnare ut i fingerspetsarna envis till tusen som ser till att nå mina mål!
*Jag är pedagogisk och har lätt att förstå & lära ut till andra människor jag möter var dag
* Jag har ett hjärta av Guld även om det även kan ha en spricka här och var!
* Jag har en stabil grund att stå på när det stormar! Tack mamma och pappa!
* Jag är en toppen tjej som ser till andras bästa först men även till mitt eget hjärta! Det gäller å hänge med!
* Jag vet vad jag vill och nöjjer mig inte med mindre! Oavsett vad! Nomatter What!
*Jag har klara mål med Mitt liv och Mig själv och Min tillvaro!
* Jag är nöjd med mig själv och min prestation today!
* Jag vet att jag duger oavsett! Jag vet att inte allt kan va perfekt jämt och att livet går vidare oavsett!
* Jag gör alltid mitt bästa!!!
* Jag tror på mig själv och min egen kapacitet att klara av de utmaningar jag föresatt mig!
*Jag försöker älska migsjälv oavsett!! Jag duger och jag är BRA ! Exakt som jag är!! Jag är värdefull!!
* Jag är glad att jag finns till oavsett hur vad och varför=)
* Jag är glad och tacksam för var dag och alla gåvor jag stöter på var dag!
* Jag är tacksam för allt som jag välsignats med!
*Jag är så enormt glad över att jag aldrig gett upp!!
* Jag har en underbar liten hund som väntar på mej i hallen nu=)
Och en älskling som bara väntar på att just jag ska krypa ned där bredvid=)<3<3<3

2009-06-04 - 21:23:17 Love Yourself | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på I ´m Proud of myself Today caus:

Postat av: Åsa http://www.wallmans.bloggspace.se

Att bara läsa din blogg får en att förstå vilken härlig människa du är, utan att nånsin ha träffat dig!! Har sällan "mött" en sådan levnadsglad människa!!! Keep it up!!!!



Kramar
2009-06-04 (21:40:42)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: