Happy Birthday to you!




Grattis söta A! Hon fyller 24:a idag! Grattis! Så vi ska ha lite myskväll hemma å fira henne ikväll=) Och för dej anonyma som fråga om jag var tjej så kan jag intyga dej att jag är 100´% kvinna och har alltid varit 100% kvinna! Det var den sjukaste frågan jag har hört!! Att du ens har mage å skriva såå!!! Well well, whatever!!! Blir nog en mysig kväll! Kom just från gymmet* Ska strax krypa ned i badet och göra mig iordning innan min väninna A kommer hit=) Ha en fin kväll everyone!


2009-06-13 - 18:48:47 Friends & Family | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Happy Birthday to you!

Postat av: e11e http://e11e.bloggspace.se

Tänkte jag skulle testa nåt nytt men nja det var lite för sött så tack för tipset =)



Finns ingen tröst i det som hänt men känner starkt med dig.



Jag tittar in lite då o då =)



Kram på dig

2009-06-14 (02:06:09)

Postat av: Ehlin http://www.madamehollywood.bloggspace.se

vad var det för knäpp fråga? Du är ju så kvinna man kan bli! Puss sötnos
2009-06-14 (09:14:58)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: