Första natten på jobb avklarad!



Toppen! Att jobba vaken natt var en enkel match! Tur jag sovit lite innan jag börja jobbat å laddat inför passet å tagit det lungt hemma* Dom andra två prsl satt å dåsa i soffan men jag somna inte alls, lite hängig blev jag vid 05.00 då känndes det lite segt, men det gick! Fanns en till tjej på den andra avdelningen i samma ålder som me åker bussen på morgonen därifrån å som bor ungefär nära mej=) Toppen! Då känns det inte lika jobbigt! Helgerna är de enda då busstiderna inte passar bra ihop med jobbtiderna men men det löser sig alltid!. Men naa imorse sluta vi 07.05 och jag var hemma i sängen 07.45 det känner helt ok faktiskt, ingen fara.  Känns helt ok! Dom gamla anställda där var inte för glada i nya semestervikarier dock as Always=(.., men hey, mej behöver de inte oroa sig för, det måste va värre med någon helt ny inom det här området. Nope det känndes bra! Jag ger mig inte så lätt !! Det här kommer bli jätte bra! Toppen! Bara å köra på! Har sovit till 14.00 med å känner mej märkligt utvilad=) Toppen!! Neee nu ska jag fixa lite ärenden och hämta mina 3 paket!! Lovely!! Senn blir det nattjobb idag igen lite senare. Ha en toppen dag nu!! Kraaaam!

2009-06-16 - 14:34:48 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Första natten på jobb avklarad!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: