Anger!! Qestions without answears...



Känslorna går upp och ned, mycket tankar och frågor som inte har några svar än. Varför blev det som det blev?? Å vad exakt var det som hände gick så fel??Hur kunde det gå så fel?? Det enda jag vet är att du inte lider mera nu utan har frid och vakar över oss från himmlen<3<3<3 Mamma jag älskar dig sååå, att jag kunde låta dig gååå,........... men när du inte ville .... vad gör man dååå?? Jag älskar dig sååå fortfarande fast du inte är här, .... Du finns för alltid i mitt hjärta, ... I våra hjärtan och våra minnen!! För alltid älskad!!! S****A 20090706

2009-06-25 - 21:06:29 Friends & Family | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Anger!! Qestions without answears...

Postat av: JULIa http://juliiahansson.blogg.se/

jA Men du de är ju super bra :D !!
2009-06-26 (09:36:52)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: