Gifts for a princess<3<3


Tack älskling! Och tack svärmor!  Så söta presenter jag fått<3 Sanrio filten från Hello kitty å tofflorna från Shepherd och den gosiga rosa morgonrocken och handuken är mer än underbara! Wieee jag tror jag blir tokig så lycklig jag blev! Alla söta läppglans och rakhyvlarna å ljusen å smyckena, .. Jag tappar räkningen.. Och att få krypa ned i de nya duntäckena och snosa bland de sköna dunkuddarna är mer än underbart!! Vad jag gjort för att förtjäna det här? Something verkar det som allafall=) Tusen tack!

2009-12-27 - 16:14:20 Hearth things | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Gifts for a princess<3<3

Postat av: Jeanette http://heltvanligtliv.blogspot.com

Vilka fina presenter! Och i rosa! Det är snyggt!!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt gott nytt år!
2009-12-28 (20:37:17)

Postat av: Ehlin http://madamehollywood.webblogg.se/

Åh den rosa himmelen! =) Vad fina saker du fått.

kram
2009-12-29 (14:31:36)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: