Bead Head by Tigi <3 Dumb blond<3


Här är räddningen för mitt slitna blonderade hår och hårbottten! Toppen! Längtat så efter att kunna beställa mina favoriter på badrumshyllan<3 Nu blir håret som nytt igen! Wieee=)Dyrt men nödvändigt! Ska boka in en tid till frissan för färg av utväxten med i veckan=) Det kostar på att ha snyggt hår! Å happy blont hår! Speciellt när det är så preparerat. Har inte bestämt mig än om jag vill överge mitt blonda svall men vi får se, but I don´t think so.


2009-12-28 - 20:38:00 Makeup & Skönhetsvård | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Bead Head by Tigi <3 Dumb blond<3

Postat av: Ehlin http://madamehollywood.webblogg.se/

Mina hårprodukter har tagit slut här med.. typiskt!

När man är som fattigast så tar allt slut!



Hoppas du hade en fin julafton sötnos.

Massa kramar
2009-12-29 (14:29:29)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: