Perfekt för lata lyxiga morgnar!




Godmorgon! A new day has begun! Yeey! Tröttheten jag kännt det sista börjar sakta men säkert släppa sitt grepp! Njuter av att bara vara å att vakna i min egen takt . Perfekta sällskap på morgonen är mina vacka Höganäs koppar från Höganäs Keramik! Jag blev helt kär i de här färgerna med! Jätte vackra! Känns så lyxiga att dricka sitt morgonthe ur eller ta fram när bästa vännerna är samlade på kvällskvisten* Till varje kopp hör ett snyggt fat=) Man kunde välja på ljusa och mörka fat. Jag har svarta till mina 6 koppar ( 2 av varje färg! Visst är det mysigt med keramik och vackert porslin? Det lyxar till hemmakvällarna kring middagsbordet=) Keramikserien har även tallrikar och massa vackra skålar + serveringsfat! Samlar ni på något porslin eller glasmärke? De här var nog bland de första köksporslinet jag köpte till hjärtat och mitt gemensamma hem och vi har fortfarande inte tröttnat på dem<3


2009-08-26 - 11:05:19 Home/ Inredning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Perfekt för lata lyxiga morgnar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: