Thermo Speed Nutrition power***




Testat ett nytt sport preparat för ökat förbränning och energi* Thermo Speed från Olimp Sport Nutrition*** Vet inte om jag tappat så mkt vikt nu när jag inte tränat men uppiggande är dom allafall=) Toppen när man jobbar långa dryga nätter! Så vips iväg snart till jobb! Hate it men så är det ibland!" Bara å köra på!! Älskling ska hjälpa mig lite mera med håret å i med lite fler slingor å senn ska jag iväg igen. No rest här inte! Ha en fin kväll!!


2009-07-19 - 17:37:41 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Thermo Speed Nutrition power***

Postat av: Elina - Den svenska blondinen http://www.ensvenskblondin.se

Gillar din nya bild till vänster gumman! Du är så heeeet! ;) Puss pusssssssssssss baby
2009-07-19 (18:29:52)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: