Födelsedagsfest<3

Hej:)Idag blev det jobb 7-16 nu ska vi till Anna Gretas med jobbet och fira en kollega:D Denna outfit valde jag ikväll:D Ha en fin kväll!

2013-05-17 - 20:18:50 | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Födelsedagsfest<3

Postat av: Helena http://helenassota.se

Vilken snygging du är?
Hur går det med din mage? Har du varit hos läkaren ännu?

Mina problem började i oktober 2009 och har legat långa perioder på sjukhus med dropp eftersom jag inte kunde äta utan att få jättekramper i magen och diarréer. Det var en urjobbig tid. Jag blev sedan skickad till Sahlgrenska i Göteborg för vidare utredning. Där visade det sig att jag har störningar i hela mag-tarmkanalen där maten passerar antingen för långsamt eller för snabbt. Med anledning av det så tar jag inte upp näringen som jag ska.

Ha en riktigt skön helg! Kramar
2013-05-17 (21:28:57)

Postat av: Angelica http://mylifeismyeverything.blogg.se

Ja jag har migrän o spänningshuvudvärk. Biter man ihop käkarna, så rekomenderar jag botox i käkmusklerna. Så sjukt bra har jag blivit. Nej fick ej genom friskvården. Går till en klinik i Göteborg som jag även gör mina läppar o lite annat hos. Man ska vara rädd o inte springa till första bästa klinik, utan göra lite undersökning innan o kolla med folk som gått dit tidigare eller går dit. Annars kan man få men för livet osv.
2013-05-18 (08:25:08)

Postat av: Felicia http://feliciaericssons.blogg.se

Du ser så grymt bra ut :D
2013-05-23 (00:35:24)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: