Inre & Yttre skönhet<3

Skönhet kommer inifrån sägs det. Men varför inte låta insidan återspegla din utsida även? Jag har fått endel mail av folk som försöker jämnföra sig med mig. Även några negativa mail ang att jag fokuserar för mycket på vad som finns på utsidan. Lite tråkigt tycker jag för jag tävlar inte mot någon annan än mig själv. Och bara för att jag har börjat träna och se över min kropp så betyder det inte att jag förändrats på insidan <3 Älska dig själv för den du är men glöm inte ta hand om hela dig även<3 Du väljer själv.<3
 
2013-03-05 - 17:33:00 Areyanna tipsar | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Inre & Yttre skönhet<3

Postat av: Jasmine http://rosanatt.blogg.se

Svar: Ja, våren är mer än välkommen! Hoppas att du finner en ny garderob som du trivs med.
Ha det skönt i vårsolen!
Kram
2013-03-06 (12:31:33)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: