Borta bra men hemma bäst<3

Hej:-) Å vad skönt å få krypa ned i sin egen säng<3 Efter jobbet idag drog jag och tränade bröst och armar+ lite Cardio och mage. Kan man träna magen lite varje pass tro?:-) Imorrn ska jag träffa min Kostläggare och gå igenom dieten å mäta och väga:-) Se om nått behöver ändras+ gå igenom träningsschemat:) Spännande! Sov gott:D

2013-03-04 - 22:07:01 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Borta bra men hemma bäst<3

Postat av: JoHaNNa - Alltid Tävlingar Igång http://johannaspratstund.blogg.se

så tycker jag med - borta bra men hemma bäst :) ingen säng slår sin egna :D

alla mina dagar är fullspäckade ;) känns som jag gör massor, men inget minskas. haha! men jag fixar något, så dyker det alltid upp något nytt :) men jag har jue iaf. inte lång tråkigt. får se det från den positiva sidan :D

jätte jobbigt med foten :( spec. då jag står så mycket hela dagarna. tror verkligen det är en hälsporre. men bytte skor på jobbet idag och la in inlägg, så hoppas det blir bättre :)

kramar
2013-03-05 (00:17:30)

Postat av: Carro http://frokenehn.blogg.se

Finns inget bättre än sin egna säng:))
2013-03-05 (14:38:41)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: