Tabergstoppen med Jobb

Ikväll har jag jobbat ett par timmar. Vi var och badade i Tahesjön och åkte upp till tabergstoppen även. Jätte vacker utsikt:-) Fin kväll! Nu närmar sig semestern med stormsteg, men mkt jobb innan dess. Jag börjar 11:45 imorrn fre och jobbar dygn tills måndag 08:45. Men senn är det semester<3 Underbart! Ska bli sååå skönt!

2013-07-05 - 01:15:02 Shopping<3 | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Tabergstoppen med Jobb

Postat av: Angelica http://mylifeismyeverything.blogg.se

Jo självklart känns de när man fyller läpparna, trots bedövningskrämen. Men man är klar efter 3-4 min. Så de får man stå ut :) Ska fylla lite till om 3 veckor. Ville bara önska dig en riktigt trevlig helg.. :)
2013-07-05 (10:24:45)

Postat av: JoHaNNa - Alltid Tävlingar Igång http://johannaspratstund.blogg.se

ohh där uppe har jag oxo vart nåra ggr :) läskigt högt haha :)

underbart att slippa åka ner i mitten. undrar bara varför vi inte köpte en sån stor bäddmadrass innan ? men lätt att vara eftersmart ;) haha

ohh jag måste hitta orken att träna :( men den verkar aldrig vilja återfinna sej. jag går iallafall över 10 000 steg nu per dag. alltid nåt :) ska absolut börja följa dej på instagram :) så snyggt med en vältränad kropp :)

tack :D men den förbaskade förkylningen verkar aldrig vilja försvinna :(

kramar
2013-07-05 (20:44:23)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: