Ny gym outfit:)

Shoppat en ny gym outfit:) Jag har fastnat för neongult<3 Skönt med kläder som en sitter åt så mycket:) Och snyggt med färgglada shorts till brunbrända ben<3 Mot gymmet nu för att köra ett benpass:)

2013-07-01 - 19:43:31 Shopping<3 | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Ny gym outfit:)

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ http://patriciac.blogg.se

sv: Tack snälla du. Yes, den där är min hårboll det, och nog är hon söt, för söt ibland;)

Ja det var ett tag sedan vi hördes. Jag lägger knappt någon tid vid bloggen alls nu under sommaren (även om jag tycker att det inte varit någon vidare sommar ännu, mest regn och rusk).

Nej har man varit med om massa skit i en ort så kanske det inte är en plats man vill vistas allt för mycket tid på, mer än korta besök då och då. Lite samma sak med orten där min familj bor.

Stor kram
2013-07-02 (11:17:12)

Postat av: malin http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

vilka snygga kläder :D verkligen en glädjeprick i gymmet :D älskar färgglatt o sticka ut lite ^^ vart har du hittat linnet? :D men tonfisk är faktiskt 100ggr godare än korv & makaroner :) tycker iallafall jag! :D visst är det snyggt med blomster i håret men får inte vara fööör konstiga mönster eller färger. gillar färgen på denna! här vankas ledighet resten av veckan, därefter några dagars jobb till innan semestern knackar på dörren :)
2013-07-02 (11:54:23)

Postat av: Åsa http://supersvensson.shapemeup.se

Oooh, så fint! De färgerna passar dig perfekt! Kram på dig vännen!! <3
2013-07-03 (23:37:35)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: