Matmarknaden Jönköping

Vi hann med ett besök på matmarknaden även. Goda ostar inhandlades ,kryddiga delikatessnötter och hälsosam och god ramsövitlök inhandlades:-) Köpte ett silvrigt shamballa armband även<3

2013-07-05 - 01:11:10 Shopping<3 | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Matmarknaden Jönköping

Postat av: Helena http://helenassota.se

Vad trevligt med matmarknad! Jag skulle gärna köpt med mig en massa godsaker därifrån. Blev så sugen på oliver och goda ostar:)

Vad har du för knep för att hålla din mage i schack?

Vad roligt att du har varit på Öland så mycket på somrarna. För mig är det ett måste att komma dit:) Mina föräldrar har stuga där så det löser sig alltid med boende då. Ska du åka till Öland något på semestern? Kram
2013-07-05 (23:02:18)

Postat av: Angelica http://mylifeismyeverything.blogg.se

Mysigt med marknad. Sällan man går på såna, iaf jag. Ha en toppen start på den nya veckan.
2013-07-08 (09:27:30)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: