Vinst från cilya:)

Hej! Jag vann ett par valfria öronhängen från cilya.se nyligen:) Tack Johanna:)Dessa kom idag! Super fina!

Idag har jag jobbat och haft PT pass. Gick inget vidare:/ Musklerna var för trötta:/ Benmusklerna har inte hunnit återhämta sig riktigt men det kommer:) Vi kanske får ändra dieten lite för jag orkar ej jobba å träna med såhär låg energi:/ Då är det inte värt det. King blir rädd för mig när min energi är såhär låg:S Jag som alltid brukar va pigg å glad?;( Känns som en skugga av migsjälv;( Håller tummarna att det går över!! Får prata med kostrådgivaren imorrn. Men just nu: Nu blir det sängen och ladda batterierna för imorrn. Ha en fin kväll!

2013-01-08 - 19:39:00 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Vinst från cilya:)

Postat av: Lisa http://lisamax.blogg.se

Hej!

Var ett tag sedan jag var inne och kolla bland kommentarerna på bloggen så tänkte kolla hur det går för dig med träningen och så? :) Kram
2013-01-08 (20:44:21)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: