Sömnlös natt..

Ingen har sagt att det här ska vara lätt men det här tar priset. Igår under jobb började ryggen protestera. Jag kunde knappt sitta igår kväll. Hela natten har jag vridit och vänt på mig av smärta i nedre rygg och benen ända ned till fötterna. Nervkläm? Överbelastning där jag stelopererat? Jag trodde bokstavligen att jag skulle dö så ont gjorde det. Inget hjälpte, King blev orolig och sambon förbannad. Vid 5 tog jag 2 morfin tramadol och nu börjar det släppa lite. Smärtan är kvar men jag känner mig något bedövad så att jag kan ligga ned. Nu är det dags å gå upp, utan å ha sovit många timmar. Jag tyckte det räckte med magen som krånglar å tröttheten under dieten men tydligen Hadde jag fel. Min styrka testas på alla tänkbara sätt. Och det gör ont, men jag tänker inte ge mig. Nu ska jag iväg å ta fler prover hos läkaren för magen, Senn väntar PT pass med P.

2013-01-23 - 07:59:11 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Sömnlös natt..

Postat av: Hanna http://mystorymylifemytruth.blogg.se

Du har väl ibs eller de har inte diognoserat dig?
Kan säga att min mage blev sjuk när jag dietade och äter jag mycket protein och fetfisk så blir jag tex sjuk i magen.
Men denna gången har jag en balans mer och tar fortfarande tillskott av protein.
Konstigt det där för mig mage blir lugnare om de får lite kohydrater i sig.Drar jag ner eller tar bort de så blir jag oxå sjuk.
Det handlar om en balans för mig och jag lyssnar mer på min kropp denna gång.Ligger på ett högre kcal och vet att just mig så kommer viktnedgången vara obefyntlig som har mediciner och låg ämnesomsättning(tog prover hos läkaren i 20års åldern) men bättre att äta bra,nyttigt och en godisdag(lörsdag) och träna så mycket min kropp kan och röra mig.
Kropp och själ hör ju ihopa och du va en av dem som insperera mig denna gång faktiskt.Har två bloggare(du en av dem) som fick mig att sparka mig sj i röven;)
massa kram
2013-01-23 (09:11:02)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: