Nya kostillskott Star Nutrition

Dessa införskaffade jag mig idag. Jag funderade på lite PWO även men J sa att jag inte behövde det utan att BCAA skulle räcka för att hålla mig igång inför å under träning. Vitaminer är viktigt för kroppens försvar å zinket även.Skönt å ha en multivitamin å inte tusen olika burkar. Mct oljan är säkert bra även. Jag körde någon likande olja innan och jag ska ge det ett ärligt försök. Hoppas jag kan svälja den bara det återstår å se=) Nån som testat Star nutrition?
 
More nuts=)
 
2013-01-09 - 20:51:00 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Nya kostillskott Star Nutrition

Postat av: Helena http://helenassota.se

Hoppas de ger dig lite mer energi. Du är så duktig som kämpar på med dieten. Hur många kilo har du tänkt att gå ner? Kram
2013-01-09 (22:01:31)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: