Morgoncardio + invägning

Hej! Det var en trött tjej som gick upp imorse. Vi kom hem vid 00 nått och jag la mig väll 00.30 ca. Jag kom upp 09.45 imorse och startade Cardion.
 
Cardio 45 min imorse. Helt ok. Invägningen gick sådär. Bara ned -0.5 denna veckan.. Minus 0.5 per vecka kan tyckas ok men det känns inte riktigt helt bra. Jag får kolla över vad jag slarvat på.
 
Jag känner hur kroppen förändras dock=). Minus 4,5 cm i midjan! Wohoo! Och då är det från de senaste veckorna så vågen kanske inte säger allt. Min mage är fortfarande inte i balans så jag får försöka fixa det även så ska det nog visa sig på vågen med =)
bilden överränstämmer inte med midjemåttet dock midjan är 80 cm ca. När jag började mäta var jag 84 eller 87 cm.
 
2013-01-13 - 11:49:00 Kost&Träning | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Morgoncardio + invägning

Postat av: emilia http://emiliaalundiin.blogg.se

härligt tjejen ! :)
2013-01-13 (14:03:06)

Postat av: Patrik http://patrikludvigsson.se

-0,5 är ändå rätt ok, är ju så mycket som spelar in som kan göra att man får olika resultat när man väger sig. En så enkel sak som att man äter lite och dricker på kvällen, så det finns kvar i kroppen på morgonen när man väger kan göra några hekto. Eller att man går upp väger sig lite tidigare än normalt så man inte morgonpinkat lika mycket...

Det viktigaste är nog att känna och "se" skillnad, som du gör. I och med det så kommer du nog att ligga på ett kg i snitt i veckan när du nått ditt mål.
2013-01-13 (16:03:42)

Postat av: Felicia http://feliciaericssons.blogg.se

Tycker att du är väldigt duktig faktiskt, du inspirerar! (:
Och tack för din fina kommentar på min blogg!
2013-01-14 (16:02:59)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: