Kylig torsdag'

Hej! Hur har ni det? Idag har det varit en kall dag på jobbet. Kylan biter i ansiktet när man är ute. Ganska ok dag. Energin höll sig bättre nu med lite mer carbs. Men mot em sjönk den lite å jag började bli orolig. Innan PT passet efter jobb tog jag en dos BCAA som jag tror gjorde sitt. Jag orkade lite mer idag och lite bättre än sist. Efteråt blev det protein, hem å äta, glo på Tvn en stund med King å nu sova. Min mage är inte ok men jag tror att MCT oljan kan hjälpa mig. Om jag vågar lita på att ta den :D Well Well det kommer:) Testade lite igår, gillade inte konsistensen men imorrn testar jag igen. Det är bara å kämpa på nu. Jag ska sova på värmemadrassen nu:) Godnatt:)

2013-01-10 - 22:28:21 Kost&Träning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Kylig torsdag'


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: