Ironmanmamman Föreläsning med Susanne Dalslätt<3

Hej på er! Hur har ni det? Jag har jobbat heltid hela förra veckan och denna så tiden har ej funnits riktigt. I tisdags efter jobbet väntade Crossfit pass med vänner hos Patrik och igår efter jobb var jag på föreläsning med Susanne Dalslätt. Spännande! Susanne delade med sig av sitt liv och sin väg mot sina drömmar och mål! Mycket spännande och intressant. Jag har följt Susannes blogg under ett bra tag så det var roligt att få träffa henne live. Hennes resa i livet är mycket inspirerande och hon har en härlig livsenergi som lätt smittar av sig=)
Bild lånad från Sussannes blogg: http://www.ironmanmamman.se/ ( mina blev bara suddiga)
2013-02-07 - 14:46:35 Inspiration | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Ironmanmamman Föreläsning med Susanne Dalslätt<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: