Fight for your right to...

Fighta/Sträva efter rätten att få vara den du är oavsett och rätten att leva ditt eget liv!Öva dig på att älska dig själv trots dina tillkortakommanden och misslyckandet enligt andra eller dig själv. Öva dig på att älska dig själv såsom du är för att du är just du och du är unik! Öva dig på att tala om för dig själv varje dag hur värdefull du är och hur mycket du tycker om dig själv!
 
Jag har aldrig följt strömmen och kommer heller aldrig att göra. Precis som i melodilåten igår med Louise Hoffsten " Only dead fish follow the stream" Vem vill va en dödfisk?? Inte då jag! Jag är så levande jag kan bli och det stör visst vissa människor i min närhet;)Jag har alltid gått min egen väg vad den än har inneburit för mig. Jag kör mitt race även om det inte nödvändigtvis behöver vara ditt sätt att leva så är det här mitt sätt att leva. Jantelagen är en bluff! Tänk tvärtom! Du är bra och du duger som du är oavsett vad! Så tänker jag och det fungerar varje gång=)
 
Det spelar liksom ingen roll jag är formad från min bakgrund på det sättet. Inom mig har jag byggt upp en styrka som är oövervinnerlig. Det finns ingen som kan sätta sig på mig eller försöka ändra mig när jag bestämt mig. Jag bryts inte av för hackor. Jag har en vilja av järn och en kämpaglöd som eld! Så till er där ute som försökt och försöker psyka mig att misslyckas med min träning och Diet eller få mig att känna mig misslyckad på olika sätt har jag bara en sak att säga. Good Luck! För det kan ni behöva! För jag ger mig inte så lätt och jag sänker mig garanterat inte ned till eran dagisnivå av vuxenmobbing! Good Luck som sagt! Ni sabbar bara för er själva;)
Nybadad och utan makeup=) Fighter! Helt klart!
 
 
2013-02-10 - 17:23:00 Everyday Life | (5) kommentarer | Trackbacks ()

5 kommentarer på Fight for your right to...

Postat av: Alice http://alicesafman.blogg.se

Sv. Mindy verkar lika skön hon :)
Hos mig händer det inte speciellt mkt just nu, lagas mat, skall färgas hår och i morgon blir det upp med tuppen, oslo inplanerat :)
Vad händer hos dig då?
2013-02-10 (18:23:50)

Postat av: Martina http://annamartinas.blogg.se

Åh tack så mycket :)Du har så rätt, tråkigt att vara som alla andra.. :)
2013-02-10 (18:27:22)

Postat av: Hanna Hansen http://mystorymylifemytruth.blogg.se

<3Du kommer klara detta kanon bra för du har viljan och är sååå duktig och kämpar för dig och ingen annan.<3
2013-02-10 (18:53:19)

Postat av: JoHaNNa - Alltid Nya Tävlingar På Måndagar http://johannaspratstund.blogg.se

du är lika vacker med spackel som utan :) den riktiga skönheten kommer från insidan och är man vacker så är man vacker oavsett med smink eller utan :)

men jag hoppas inlägget får folk att fundera lite... att dom flesta kändisar är sååå snygga för dom har flera kilo spackel på sej :)

kramar
2013-02-10 (19:44:23)

Postat av: Helena http://helenassota.se

Menar du att du har fått en massa påhopp med taskiga kommentarer här på bloggen? I så fall tycker jag det är skandal hur någon kan sitta därhemma och ens tänka tanken på att yttra sig. Efter veckans uppmärksammade storm kring näthatet borde väl fler tänka efter vad man egentligen skriver för kommentarer.

All kämpaglöd till dig bästa fighter:D Kram
2013-02-10 (21:53:24)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: