Feb. 21, 2013

Hej! Idag var jag mör i kroppen av träningsvärk:S Blir en lugn kväll idag. Lyxade till melliset idag med färska blåbär! Och proteinpulvret med banan är sååå gott!:D

2013-02-21 - 17:45:27 Kost&Träning | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Feb. 21, 2013

Postat av: Carro http://frokenehn.blogg.se

Mums vad gott:) vart ifrån beställer du ditt protein pulver:)?
2013-02-21 (19:11:35)

Postat av: Anonym http://www.aslundsandra.blogg.se

Förstår att du är helt slut haha! :) du har någon vilodag från träningen va?

Ja, recept vore kul! :) Alltid intresserade av nya recept när de är nyttiga. Jo jag vet vad celsius är har druckit den (cola smaken) men det var ju så mycket koffein i att jag blev helt skakig i kroppen :O hahah. fick inte i mig hela burken. Min kropp är inte van koffein i den mängden, borde finnas mindre burkar! ;P Och ja, den var riktigt dyr :(

Hoppas din kväll var bra, kram
2013-02-22 (00:13:53)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: