Dag 45 på Dieten V. 7!!

God förmiddag! Idag vaknade jag & King pigga vid 09.00. Vi gick våran morgonpowerwalk och senn väntade frukost. Efteråt gosade vi ned oss i den varma sängen en stund alla 3. King är så stor å duktig nu! Det är dag 45 på dieten och v.7 är snart över. 5 Veckor to go! Bara att kämpa på.
 
Det börjar bli tufft nu, långa dagar och långa veckor. Jag får göra fler och fler uppoffringar och kämpa hårdare än tidigare och det gör ont men det kommer att vara värt det. Det finns ingen väg fram till målet om jag inte ger det allt jag har. Det är nu eller aldrig som gäller precis som min Coach & Tränare Patrik alltid säger. Nu kör vi. Skit i resten. Det finns ingen tid att fundera på om det går eller inte utan nu kör vi oavsett, give it your´re best! Dvs allt eller inget...
2013-02-16 - 11:21:00 Kost&Träning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Dag 45 på Dieten V. 7!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: