Benträning

Hej! Jobbar med 1kilosvikter på anklarna idag:) Tungt å gå med ute:) Jobbar till 16.15 idag Senn PT pass med Patrik:)

2013-02-13 - 12:52:43 Kost&Träning | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Benträning

Postat av: Sandra - Med en fästman på Kumla http://www.aslundsandra.blogg.se

De där är riktigt bra, tar mer än vad man tror! :) Milah (hunden) fick sådana fast med väldigt lätta vikter i (började med en 5krona) efter sin operation. :)

Ja, jag tycker absolut du får berätta om hur du & din sambo träffades. Sådant är alltid roligt att läsa om! :D Benji stortrivdes hos tjejen och hon med, gud vad glad hon var. Sa att jag gett henne världens bästa helg med världens bästa hund :D hihi så det var kul! I helgen kanske han får komma hem, tror Milah är i slutet av löpet nu :)

Allt bra med dig annars? kram<33
2013-02-13 (13:56:37)

Postat av: Lotta http://olesenstjej.blogg.se

Sv: Tack så mycket, va gullig du är!! :) och du har helt rätt, för alla mina kusiner (åldern 4-11år) tycker om honom faktiskt och jag kan tänka mig att det är dom som röstar också =)
2013-02-13 (19:42:24)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: