Myslördag<3

Ligger i soffan med en filt helt nöjd<3 Här tänker jag vila mig en stund. Längtar till gymmet men först mys framför tvn som jag aldrig hinner annars. Balkongdörren står öppen och vi njuter King och jag<3

2013-04-06 - 10:34:01 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Myslördag<3

Postat av: Malin http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

åh vad fint du verkar ha det hemma :) tycker om inredning o se hur folk har det hemma, man inspireras! Duktig du är som klarat så lång tid utan ätardag.. ska du ha en dag i månaden eller veckan? jaa det är roligt med denna squat-challange :) kör hemma utan vikter men på gymmet kör jag i smithmaskin stång + 15kg ca.. men de räknar jag inte med i utmaningen :) kör du någon speciell diet osv? eftersom du kör pasta i ätardagen så tänkte jag om du kör utan carbs o bröd annars? :) tycker du är väldigt duktig med kost och träningen och resultaten dyker upp därefter :D visst är det kul med förändringen? jag har tappat massor nu pga vanlig influensa samt maginfluensa :( hemskt! men mår bättre nu så jag ska ta tag i det kommande veckan :) tack så mycket! hoppas du får en toppen dag/helg! kram
2013-04-06 (14:27:07)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: