Ikea<3

Hej!:)Idag har jag storstädat hemma hela fm<3 Skönt å ha det gjort:) Ikea på em och A6 :) Hittade en söt frukostgröt skål och köpte en ny våg:) Min förra slutade ju finger:/ Well Well nu har jag en ny iaf:) Ser fram emot ätardagen imorrn då jag ej behöver väga maten dock<3

2013-04-05 - 16:29:33 Kost&Träning | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Ikea<3

Postat av: Helena http://helenassota.se

Ett besök på Ikea är alltid trevlig och hemmet fylls med små nyheter lite här och där:)
2013-04-05 (22:03:07)

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ http://patriciac.blogg.se

Det var verkligen evigheter sedan jag var på A6 och det Ikea som ligger där. Det blir aldrig tid över till det när jag väl åker hem och hälsar på familjen. Ibland stannar vi till på EKO eller vad den där butiken heter.

Tack:) Ja visst har lacket snygg färg. Gillar den där gröna nyansen till våren och sommaren, lite pastellig sådär:)

Just nu har träningen gått fruktansvärt dålig för mig. Massor i viktuppgång:( Men jag har varit febrig så himla mycket:(

Nu till veckan åker jag till Egypten och värmen, ska bli heeeelt underbart:)
Stor kram♥
2013-04-07 (19:27:23)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: