Ricinolja till håret?

Hej ! Idag har jag beställt två stycken 500 ml flaskor med Ricinolja till håret. Någon som testat detta?  Mitt kära hår har somsagt tagit mycket stryk av alla keratinvaxslingor och hårförlängningar under åren, så nu måste jag få mitt hår att återhämta sig + växa sig starkare och fylligare. Ricinolja säger dom ju ska vara bra både för hårbotten + håret och dett tillväxt! Upp till bevis!
 
 
Ricinolja - en storsäljare för att stimulera hårväxten och för hår med lyster och glans. Utvinns ur ricinfrön.
  • Ricinolja är storsäljaren som används av många för bättre hårväxt och mer glans till håret
2012-09-13 - 17:13:00 Areyanna tipsar | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Ricinolja till håret?

Postat av: Elin http://www.fluffmonster.blogg.se

ska bli intressant att se före och efter bilder! =)
2012-09-22 (19:09:21)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: