Loppisfynd!

Ååh vad kul det är att fynda på loppis! Allt kan återandvändas och komma till glädje för någon annan! Super bra! Jag brukar stå här nån gång då å då själv. I slutet av månaden är en loppis bokad fast på ett nytt ställe i stan. Kul! Jag å I ska stå vid ett bord! Super kul! Jag fyndade en ekorre till en kollega, 2 filmer vi pratat om på jobbet till tjejen jag jobbar med + lite annat små saker. Jag blir ju moster snart igen till min lillasyster så hittade ett par söta skor helt nya + vackra maria motazami toffsar till sovrumsgardinerna.
 
 
sag
2012-09-22 - 17:03:00 Shopping<3 | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Loppisfynd!

Postat av: Mikxki http://mikxki.blogg.se

Jag älskar också loppis :) Man hittar så mycket kul ^^
2012-09-23 (15:28:45)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: