Dag på stan=) Coca Cola Cherry

Hej! Idag har vi käkat brunch istan, jag tog en sallad och sambon kött. Senn har vi fixat lite ärenden och jag har bytt en tröjja. Älsklingen köpte även en söt rosa present till mig=) Vad får ni se senn=) Jag som aldrig brukar dricka läsk haha idag blev det en körsbärscola! Lovely! Å läkerol klarar man sig inte utan! Ha en fin eftermiddag!
2012-09-29 - 14:01:00 Just 4 fun | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Dag på stan=) Coca Cola Cherry

Postat av: Matte till Paris - The queen of chihuahua http://mendoca.blogg.se

Sv: ok. nästa lördag? vad säger du om det och vilken tid?

Ska vi bara säga hej till varann och jag hämtar sakerna och sedan åker vi hem igen, det känns så tråkigt. vi åker liksom 3 timmar till Jönköping och sedan tillbaka. Om det är ok för dig så stannar vi gärna på en fika och snackar en stund.
2012-09-29 (17:37:09)

Postat av: Matte till Paris - The queen of chihuahua http://mendoca.blogg.se

och Paris leker med en labrador ibland och dem älskar varann så chihuahuor kan leka med större hundar. men du känner ju King mest så du vet hur han är. hur gammal är King?
2012-09-29 (17:43:21)

Postat av: Matte till Paris - The queen of chihuahua http://mendoca.blogg.se

nej då, det är inte för långt. vi åker ju också för att träffa dig och King. kan du nästa Lördag? vilken tid passar dig bäst? och ja, jag tror också det går bra med Paris och King. Det är jätte bra och lärorikt för henne att träffa en amstaff. för det har hon aldrig gjort. Paris hälsar till King :o)
2012-09-30 (22:15:16)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: