BB-Creme Garnier Miracle Skin Perfector

Såsom alla andra bloggare och tjejer världen över så har jag gett mig på att testa det som varit på allas läppar: BB cremen! Jag har testat Garniers BB Creme med ljust ton.Toppen bra! Toppen bas som ger lyster till huden!
 
Miracle Skin Perfector BB Cream hjälper till att återfukta, jämna ut hudtonen, ge lyster, täcka blemmor, dölja mörka ringar under ögonen, reducera rynkor och skydda huden mot solens skadliga UV-strålar! Denna kräm med all-in-one-teknologi har både vårdande egenskaper genom återfuktning och en omedelbar täckande effekt genom att jämna ut hudtonen samt ge huden lyster. Toppen för alla powerpinglor i farten!
 
Garniers BB creme vann  priset i swedish beauty awards 2012 för Årets ansiktshudvård under 275 kr med motiveringen: "Ett fenomen har landat och redan har det dykt upp ett koppel av efterföljare till den här multiprodukten, den perfekta mixen för stressade kvinnor som vill ha allt på en gång."
 
2012-09-09 - 19:51:00 Makeup & Skönhetsvård | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på BB-Creme Garnier Miracle Skin Perfector

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! http://adaras.se

Tycker den var så himla härlig att ha på, men synd att "light" var för mörk för mig <3
2012-09-09 (20:25:44)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: