Ansiktsbehandling Hudoteket Jönköping

Hej! Ansiktsbehandlingen på Hudoteket gick super bra. Jag trotsade förkylningen lite, men nu ska jag bädda ned mig i sängen igen. Väl där fick jag krypa ned under ett varmt täckte och få en djuprengörnade behandling med syra och ansiktsmassage + rengöring och peeling. Super skönt!
 
Det skulle alla prova på! Skämma bort sig lite=) Super proffsiga är dom på Hudoteket! Jag färgade bryn och fransar även. Dom hadde special erbjudande  på fransar & bryn för 299:- så jag la till det i min behandling. Väl värda pengar=)
 


2012-09-01 - 14:24:00 Makeup & Skönhetsvård | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Ansiktsbehandling Hudoteket Jönköping

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE http://angelica.blogg.se

Det där skulle jag vilja testa, billigt var det också :D
2012-09-01 (15:50:40)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: