När tiden inte räcker till..

Suck! Jag säger då det! Jag hatar att känna att tiden inte räcker till åt det jag vill/behöver/önskar! Jag har så enormt många projekt och grejjer jag vill göra just nu å hinna med! Allt på en gång! Å då vet man ju hur det ofta slutar, pannkaka och jag blir bara stressad och hinner inget alls istället. Eller långt ifrån det som var tanken!
 
Som idag då börjar en ny polisserie jag hadde velat se nu vid 20.00 men det hann jag ej. Dålig planering/prioritering? Naa jag vet inte, snarare brist på energi dvs allt tog längre tid än vad det hadde behövt göra. Så igår missade jag solsidan även. Tv är väll inte så viktigt men det är min nedvarvningstid. Min egentid jag kompromissar med när jag ej hinner sitta ned å tex se på tv eller vila. Jag har inte hunnit träna heller som jag hadde planerat eller gå till gymmet som jag ska=/=/ Ogillas!
 
Så här kan jag inte ha det juh=/Nu är det dags att jag prioriterar annorlunda och strukturerar upp min tid, mina mål och min vardag mera så att jag hinner det jag vill, når dit jag vill och lyckas med det jag satt framför mig! Nu köööör vi!!
 
2012-10-29 - 20:45:30 Tänkvärt | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på När tiden inte räcker till..

Postat av: Ida http://vintersaga.blogg.se

Känner detsamma..
Tiden går & jag står still.
Vart tar all borttappad tid vägen?
Finns det någon "upphittat" låda någonstans?
;)
Kram!
2012-10-31 (13:07:02)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: