Mogonstund har guld i mund!

Hej på er! I måndags väntade gymträning 90 min hårdkörning efter jobbet. Jag sprang hela 30 min och ca 4 km på bandet! Eller joggade=) Way the go! Det går frammåt! Kul att nå nya resultat å känna att man blir starkare och starkare! Igår blev det ett spontanbesök från min väninna H från Stockholm! Kul! Tack gumman för den fina chokladen med! Gu vad roligt med spontana besök! Inte för att vi hann städa men men sånt hör till livet=D
 
Jag gick ett par timmars promenerande igår med. Vågen står på densamma som förra veckan men jag känner mig mindre=D Idag klev jag upp på bandet igen och startade dagen med en powerwalk! Nu har jag varit ute med King och nu blir det storstädning här hemma för på torsdag ska vi få fin besök igen=d Ha en fin dag!
2012-10-24 - 11:00:05 Kost&Träning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Mogonstund har guld i mund!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: