Glossybox paket Autumn Care Oktober

Hej på er! Idag hämtade jag ut mitt efterlängdtade Glossy paket. Förra paketet var ingen hit, och detta fångade mig inte med storm heller, men det kan alltid vara kul att testa nya produkter. Jag hadde önskat mig lite mera smink i dem dock. Dessutom tycker jag produkternas förpackningar ej var så tilldragande, gult och rosa tex? Ok på en sommarprodukt men det är inget som lockar mig precis. Hoppas innehållet i produkterna är desto bättre. Jag trodde boxen skulle vara lite lyxigare denna gången dock?=/
 
I denna boxen fanns: Handcreme från Cowshed, Multibalm från Figs& Rouge, Scrub från Anatomicals , Ögoncreme från Balance me och Schampoo + balsma från Pureology. Jag återkommer med recension när jag testat grejjerna=)
 
 
 
2012-10-02 - 18:06:18 Makeup & Skönhetsvård | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Glossybox paket Autumn Care Oktober


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: