Förkyld igen=/

Hej på er! Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag har legat klubbad som en säl i sängen sedan i söndags. Jag började känna av det redan tidigare den veckan, men som vanligt jobbar man på ändå. Men nu har jag tröttnat på att var små sjuk hela tiden så jag bestämmde mig för att ligga i sängen och bli frisk, så det är vad jag gjort dessa dagar. Snacka om ångest att inte gå till jobbet, när jag vet att dom behöver mig, men men jag gör ändå ingen nytta där just när jag är dålig.
 
Jag är urusel på att ta det lungt och göra ingenting, multitasking och att göra så mycket som möjligt av dagen är mina ledord. Men men jag tog fram en ny bok och bäddade ned mig, tröstade mig med lite popcorn och någon godis. Sagt å gjort det gav resultat, för idag har jag inte ont i halsen alls och hostan är mycket bättre. Jag hostade så jag spydde i helgen, fy... Tur jag har en snäll sambo som fixade hostmedicin! Tack älskling<3<3<3
2012-10-16 - 10:21:40 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Förkyld igen=/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: