Fest hos M + live musik & dans på Sliver

Hej! Vi började kvällen hemma hos min väninnna M och sedan fortsatte kvällen på Sliver. Dansgolvet var tomt till en början med senn blev det bättre + när bandet på nedersta golvet började spela. Super kul! Vi dansade som galningar! Första gången ever jag blivit bjuden på drinkar av en genom go kille som inte hadde dolda förväntningar haha. Så go kille! Jag är ju ingen hårdrocks tjej men vi rockade på ändå! Ända tills lilla klantiga jag tar av mig skorna och får en glasbit i foten=/ Aj! Vi har hittils plockat ut 3 bitar men nu verkar den vara ok! Inte fick jag med någon fin bild på mig i nya klänningen heller, stress stress, det får bli next time ;)Tack för en fin kväll M!
 
 
 
 
 
 
 
2012-10-09 - 10:17:25 Friends & Family | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Fest hos M + live musik & dans på Sliver


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: