Arbetsdag hemifrån=)

Hej på er! Hur har ni det? Idag tar jag en välförtjänt sovmorgon, till 07.00 men gick upp 08.00. Fattar inte varför sambon behöver låta alarmet ringa minst 10 ggr? Suck, bättre än 05.30 allafall. Jag var helt slut igår. Glasbiten gjorde nog att jag spännde mig i kroppen hela dagen på jobbet. Sambon plockade ut en stor 3kantig glasbit igår och imorse kollade dom på vårdcentralen så allt var ok,dom såg inget mera glas, skönt! Nu har jag jobbat framför datorn en stund. Mellis blev proteindrink från Dalblads jordgubb. Dags å ta tag i resten nu! Ha en fin dag!
 
2012-10-09 - 10:40:33 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Arbetsdag hemifrån=)

Postat av: Lisa http://lisamax.blogg.se

Vilken fin blogg! Är allt bra med dig? :) är du intresserad av ett bloglovinbyte?
2012-10-09 (11:19:26)

Postat av: Lisa http://lisamax.blogg.se

Usch vad otäckt! Bröt du eller fick du en spricka eller liknande? Jag fick en spricka som läkarna säger ska läka efter sex månader.

Jag kan inte hålla blommor vid liv. Mamma köpte en ny och den har jag inte vattnat än så den är lika fin än. :)

Hon somnade bara in en natt hemma i lägenheten. Hon var bipolär och åt mycket mediciner så obduktionen visar att hjärtat slutade slå. :(

Ha en bra dag!
2012-10-09 (14:36:49)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: