Agneta Sjödin Vändpunkter

Hej! Idag efter träningen har jag spenderat en stund i den här boken. Agnetas sjödins vändpunkter. I boken möter vi olika människor som på ett eller annat sätt kommit igenom svåra saker och kriser. Dom har hittat ljuset i mörkret och vänt. Vänt från den djupaste av djupaste avgrunder och besgrat sina egna rädslor och demoner. Boken är fylld av styrka,mod, inspiration, kärlek och kraften i att fortsätta fram trots alla hinder som livet kan sätta i vägen. Jag tycker den här boken var klockren och klart läsvärd. Jag gillar mera verklighetsbaserade böcker så den här boken tycker jag fångar mig direkt. Läs den=D
2012-10-03 - 11:26:00 Areyanna tipsar | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Agneta Sjödin Vändpunkter


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: