-1 kg till!! Wieee=)=)

Ååh vad kul det här känns att träningen ger resultat! Jag märker att jag blir både starkare piggare och får mer energi även=D Än har jag en lång bit kvar men det här känns bra ändå. 1 kg i veckan är mitt mål=D Det har ej varit så lätt den sista tiden dock då jag varit sjuk mkt, tror det kan bero på stress och allt för tidiga morgonar. It kills me att gå upp så tidigt!Så enormt uttröttande!
 
 Men men tur jag ej behöver göra det varje dag!<3 Så skönt å få va ledig mitt i veckan! Helt klart värt det! Igår vaknade jag med ont i halsen dock, hoppas det ej är förkylningen som spökar igen, för när jag tränade igår å imorse känndes det ok i kroppen. Så nu kör vi igen!! Tjohoo!
2012-10-11 - 11:40:48 Areyanna tipsar | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på -1 kg till!! Wieee=)=)

Postat av: Josefin http://josseborj.blogspot.se/

Grattis! :D
2012-10-11 (12:28:32)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: