Word of Gratitude" Tacksamhet"!

Hej! Det har hänt å händer så mycket kul & underbart i mitt liv just nu<3 Jag har så mycket att vara tacksam för och tacka för. Jag köpte den rosa boken -08 och gjorde den till min tacksamhetsbok där jag skriver ned allt jag är tacksam för,det jag behöver hjälp med, de grejjer jag är bra på + de grejjer jag behöver be om förlåtelse till mig själv eller andra för.
 
Oprah Winfrey & Mia Törnblom myntade dessa uttrycksformer utformat i olika delar för att öka vår självkänsla. Mia kallar det " Jag är bra boken" eller "må bra boken" Och just det är så viktigt tycker jag. Vi kommer även in på The secret gällande tacksamhet & Law of attraction att ju mer vi känner oss lyckliga &  tacksamma för dest större lycka drar vi till oss. Och desto mer lycka och glädje riktas lättar åt vårat eget håll. Dvs du får det du sänder ut från & till dig själv & Universum. Complicated? Inte alls! Medvetenhet är kärnan & nyckeln. Testa det<3 För det funkar faktiskt jag lovar dig!
2012-11-08 - 20:15:45 Tänkvärt | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Word of Gratitude" Tacksamhet"!

Postat av: EMMAS! http://eemma.se

okej vad bra :D
2012-11-08 (20:29:57)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: