Tisdagskväll fylld av Spa & Relaxlyx <3<3

Godmorgon! Det blev ingen träning för mig igår. Jag hadde glömt träningsbyxorna när vi kom fram till gymmet. Jag pratade i telefon samtidigt som jag packade väskan. Men som tur i oturen var att jag hadde med mig bikinin.
 
Min underbara sambo betalade relax& Spa + solning på Atlantis gymmet i Hva, numera Sportlife dock. Jag njöt av lugnet & den fantastiska miljön. Det är så vackert där! Jag beställde in en spameny tallrik. Den var super god fylld med gurkstavar, morotstavar, korv,nachos & dipp.Vilken fin kväll! Tack älskling!<3<3 Det är jag värd!
2012-11-14 - 10:12:00 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Tisdagskväll fylld av Spa & Relaxlyx <3<3

Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar http://Evaaaahs.se

Åh det såg verkligen härligt ut. :)

SVAR; Okej, tack för din åsikt. :)
Ha en bra dag. Kram.
2012-11-14 (11:38:25)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: