Time to Relax...

Det värker i sidan av revbenen. Magen känns som en ihopskrynklad liten krampande boll tidigare idag. Kinderna blossar av värme av stressen som satt sig i mitt ansikte & jag hostar konstant så att jag nästan spyr.Det är dags att varva ned.  Jag höll bokstavligen på att ramla av bandet i ett svimmanfall under träningen igår. Fråga mig inte varför men jag var tokvarm och kallsvettig och hadde ingen kraft alls. Det är kroppen sätt att säga stopp: Nu räcker det. Nu orkar jag inte stressa såhär mera. Men hur lär man sig egenligen att ta det lungt?
 
Jag har infört en prioriteringslista, måttlig träning i lagom intensitet, egentid för återhämtning, rekreation iform av varma avslappande bad, tid för vänner & familj& King. Men jag är van att prestera van att vinna van att ge 12000 %% Van att aldrig ge mig, van att kämpa tills jag når mitt mål, van att aldrig ge mig förräns den sista blodsdroppen. Men den här stressen är inte bra för kroppen, så jag får hädanefter försöka ta en sak i taget. Väldigt svårt just nu när det händer så mycket både bra och krävande i mitt liv och tillvaro. Men nu får jag slå in en lägre växel om ens för en stund, eller sekund<3<3<3 Ikväll ska jag försöka ta ett varmt bad & vila & umgås med de som betyder mest<3 
2012-11-01 - 20:54:00 Tänkvärt | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Time to Relax...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: