Stackars små naglar!

Aj aj! Snacka om synd om mina älskade naglar!Dom ser hemska ut jag vet.=/ Som jag plågat dem med lösnaglar så länge nu!=/ Jag älskar den kreativa sidan av lösnaglar men naturliga är vackrast!Så nu rök dom en gång för alla=D Jag kommer sakna att styla och måla dem men jag får ägna dem lite omtanke & kärlek framöver istället<3 
 
Nu väntar månader av kärlek, nagelolja och vitaminkur för att få dem att må bra och i sin naturliga styrka och vackra längd igen. Hårt arbete dvs. Men det kommer det vara värt. Så onödigt å förstöra dem med konstnaglar. Jag slår vad om att materialet inte alls är bra för kroppen.Nu ska jag ta hand om dom mer<3<3
 
 
2012-11-01 - 19:52:00 Makeup & Skönhetsvård | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Stackars små naglar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: