Skönhetspaket från Oriflame Rosa<3

Detta vackra rosa paket från Oriflame passade jag på att beställa från min kusin. Det innehåller så bra grejjer jag ändå behöver fylla på med hemma nu i vinter. Universalcremen deras är helt underbar och så söt burk! Den kan man ha till allt! Den var en av min mammas kära favoritprodukter som hon alltid hadde i väskan när hon levde.
 
Duschcremen " Cherry Orchard" doftar ljuvligt! Och Handcremen" Silk Beuty" doftar gott + känns underbart återfuktande och len utan att vara kladdig. Super bra! Körsbär tillhör även min favoritdoft så jag kunde inte vara nöjdare än såhär<3 Tack kära kusin för tipset och att jag fick köpa det av dig<3
2012-11-29 - 16:14:38 Areyanna tipsar | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Skönhetspaket från Oriflame Rosa<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: