Nya Flanellbyxor/Pyjamas av älskling<3

Dessa söta Flanellpyjamas byxor fick jag av älsklingen igår+ 2 vackra linnen. Ett rosa och ett vitt<3<3 Så fina! King och jag tog sovmorgon idag"! Jag vet inte vem som sov oroligt inatt om det var jag eller King? Jag vaknade allafall kallsvettig inatt igen efter en mardröm. Det var en ond dam som ville mig illa. Jag ville trycka ögonen ur henne men fick tag i king av misstag då jag sov? Som tur va gjorde jag honom inte illa!
 
Men fy vilken hemsk dröm! Och det är inte första natten det händer. Undrar vad det här beror på? Får se hur det går å sova borta nu, bättre eller sämre och om mardrömmarna slutar. Jag har packat väskan för att åka iväg å jobba hela Halloween. Att klä ut sig och supa känna inte speciellt givande. Då är det bättre å tjäna ihop en slant å göra något vettig=d
 
2012-11-02 - 10:49:44 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Nya Flanellbyxor/Pyjamas av älskling<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: