Kvällsträning<3

Hej på er! Hur har ni det? Idag är det 3dje dagen med fettförbrännarna.Idag ökade jag från 1 tablett till 2 st. Min mage har satt igång rejält men annars har jag ej märkt av några biverkningar. Idag har jag jobbat 7-16 kommer hem sent. Efter jag kom hem vilade jag en stund. Senn varvade jag jogging och gång intervaller på bandet i 45 min.
 
Jag kännde av hosta idag så jag tog det lite lugnare idag. Nu har vi ätit och jag ska ta ut King på kvällspromenaden. Imorrn väntar sista planeringsmötet inför kontaktfamilj uppdraget så närmar vi oss en placering inom en snart framtid<3 Spännande! Ser fram emot! Det kommer bli så roligt! Det får bli en lugn kväll vid datorn ikväll se någon repris på play och blogga. Ha en fortsatt fin kväll<3
Ps: kaloriräknaren stämmer inte, rätta antalet kalorier är 246.
2012-11-27 - 21:00:00 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Kvällsträning<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: