Kärlek vid första ögonkastet!!! Drömväskan är min!!!<3<3

Som jag längtat efter den här väskan! Den gör hela min outfit komplett! Kappa, skor, jeans, kavaj handskar, mössa och väskan ihop blir en oslagbar fantastisk kombination/kreation! Och jag känner mig så nöjd med mitt köp! Jag har väntat med att köpa den då jag tyckte den var lite väl dyr just nu. Men jag kännde att jag måste ha den, och jag har tänkt på den i 1 månad nu. Och den finns bara i 1. Den affären beställer ej in fler.=D<3<3
 
Så påväg dit tänkte jag att om den var på Rea skulle jag bli så glad. Och det skulle jag ta som ett tecken att den var menad för mig. Vad tror ni inte händer? Den är nedsatt 300:- av någon konstig anledning! Och den ropar mitt namn! Jag är kär !! I väskan! It completes me=DJag har haft ett par stycken väskor jag känt likadant för tidigare det vill säga kärlek vid första ögonkastet. Jag har slitit dem tills dom halvt gått sönder om inte mera! Och denna lär inte bli något undantag!! LYCKA!!!<3<3<3
 
2012-11-01 - 19:43:45 Areyanna tipsar | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Kärlek vid första ögonkastet!!! Drömväskan är min!!!<3<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: