Julshoppat!=) Julpynt/dekorationer

Titta vilka söta grejjer jag hittade på Netto häromdagen=)  Nu börjar det närma sig första advent å då brukar det mesta av pyntet åka fram hemma hos oss. Denna söta dekortaionsrenen kunde jag inte motstå och dom vita julgranlyktorna passar fint på köksbordet ihop med den fina duken<3<3 Nu måste jag se till å hämta ned det andra pyntet från vinden nån dag snart med=)
Söt Dekorationsren 39.90:-
Vackra julgranslyktor i keramik 29:-+ 19.90:-
Vacker jullöpare i filt med söta dekorationer 29.90:-
2012-11-21 - 09:37:00 Areyanna tipsar | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Julshoppat!=) Julpynt/dekorationer

Postat av: Emelie http://www.youretheone.blogg.se

Vad fint!!
Ja, gina har fått in väldigt mycket fint på sista tiden :) Dock så är det är skärp och inte ett armband :D
2012-11-21 (11:09:04)

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ http://patriciac.blogg.se

Haha, den där söta renen tänkte jag köpa också, men det blev aldrig så. Får se om den finns kvar här i så fall blir det nog ett köp.

Hmm, kan det vara så att du har Explorer som webbläsare? Vet att många som använt sig av det har haft problem att se bilder på vissa bloggar. Testa att byt till Mozilla, mitt tips.

Hihi aa den var riktigt god, men samtidigt kändes det lite hemskt att äta sådan mat en dag så jag inte skulle träna. Men men, gjort är gjort och det sker ju inte precis varje dag så det får väl gå^^ Max har jag inte heller varit på på evigheter. Som sagt, äter inte sådant så ofta^^.

Du får köra lite lugnare då till det onda gott över, var rädd om dig:)
Stor kram
2012-11-21 (11:27:27)

Postat av: Isabell / Keilys.org - Illustration & design http://keilys.org

Gud vad söt renen va! Måste kika om dom har en sådan på vårt netto här med. Rätt nyöppnat så vet inte riktigt hur de funkar för dom än riktigt med inköpen. :) Kram
2012-11-21 (12:37:50)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: