Iphoneställ/laddningsdocka

 
Suck! Som jag letat efter denna laddningstation/docka till min Iphone 3g telefon. Men eftersom jag nöjde mig med 3an för 1.5 år sedan istället för 4an, då jag tyckte den med runda hörn dvs 3an var vackrare än 4an så får jag alltid betala priset när det gäller tillbehör som ej existerar. Hur kunde jag vara så klantig? Det fattar väll vem som helst att det affärerna bara säljer tillbehör till de senaste versionerna. Så även med denna.
 
Tror ni inte jag köpte fel? Denna laddningsdocka passar istället Iphone 4!! Dvs min sambos version. Surt sa räven om rönnbären! Attans! Jag har 4 månader kvar på abonnemanget mitt så den här får tydligen vänta. Och jag får vara god nog att överlåta/ge den till min sambo<3 Det är kärlek det mina vänner<3
2012-11-08 - 20:48:00 Hearth things | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Iphoneställ/laddningsdocka

Postat av: Jennifer http://jeenlicious.blogg.se

Hejsan svejsan på dig själv! :)
Jo men precis, det är just vad man kan göra med dessa också. Tack detsamma! Kramar
2012-11-08 (23:18:09)

Postat av: SMINKBLOGG! http://makeupandstuuff.blogg.se

svar: JAA, det är min allra favoritserie, det har det varit i 3 och ett halvt år nu!! Kollar om och om igen hela tiden ahaha! :)
2012-11-09 (06:33:11)

Postat av: Anna T - Nörd & Filmskapare http://www.annatjernstroms.blogg.se

Det är tråkigt att Apple mest bara gör produkter till de nyare versionerna, men men :(!

sv: Åh spännande :D ser fram emot att hitta länk, är ju så kul att samla haha!

Okej! Skönt att det blev lite massage iallafall :) ibland kan det ju göra lite ont under massagen men vara jätte skönt sen!

Jobbade igår :D var en tung dag men det gick bra, i helgen blir det 16 timmars arbete!
2012-11-09 (12:59:08)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: