Hårdträning @ the gym " Untouchable"

Hej! Idag var det tidigt jobbdag igen. Upp 05.30 tillbaka i stan 17.15. Det har varit en tidig men bra dag! Iväg till gym å tränat 17.30-18.30. Jag körde fettförbränning& kondition idag. Lite stryka fick komma med på slutet men musklerna var helt slut senn igår. Denna veckan blir det gymmet mån,ons och fre + ev söndag. Jag ska försöka hinna med att simma 1.5 timmar med. Men frågan är hur folk hinner med sin kost å träning varje dag? Det tar rätt mkt tid,men det är värt det antar jag.
 
Jag kämpar på allafall. Irriterande nog har mitt ex börjat kontakta mig på gymmet, söker kontakt. Kunde inte avsky det mera.Idag satte han sig på cykeln jämte mig. Va fan`?!! fattar han trögt eller? Men jag får försöka att koncentrerar mig på mitt och fortsätta att ignorerar honom. Någon gång förstår han väll. Vad är det med killar egentligen? Varför hänger dom efter mig när jag helt uppenbart visat att jag ej är intresserad? Orka! Lyxproblem I know men ändå.
2012-11-19 - 19:47:46 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Hårdträning @ the gym " Untouchable"


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: